loading...
کلوب هواداران بارسلونا - آبی اناری
کتیبه


Keyhan بازدید : 399 1392/05/28 نظرات (1)


این مهاجم متولد سانتا کروز بعد از دوره ایی بازی برای سی دی سان ایسلیدر در اوت 2004 به تیم جوانان بارسا پیوست و برای جوونویل Aبازی کرد.

پس از سه سال حضور در تیم رزرو او در فصل 2007-2008 اولین بازی خود را برای تیم اول بارسا انجام داد(دو بازی در کمپ نو) اولی در برار مورسیا در هفته ینوزدهم و دومی در هفته بیست نهم در برابر وایا دولید,اما او بیشتر ان فصل را در بارسا bگذراند ودر ارتقا این تیم به دسته دوم کمک شایانی کرد

بقیه در ادامه

...

Keyhan بازدید : 311 1392/05/16 نظرات (0)


روز شلوغ تیم در بانکوک تایلند با دو جلسه که یکی شامل دو رویداد تبلیغاتی و دیگری مربوط به بنیاد بارسلونا بود، سپری شد.

دو جلسه تمرین، کنفرانس مطبوعاتی تاتا مارتینو، دو رویداد تبلیغاتی، رخداد بنیاد باشگاه فوتبال بارسلونا و مصاحبه های فردی با تعدادی از بازیکنان، یک روز شلوغ کاری را برای باشگاه رقم زد.


یک مرور کلی از روز دوم بانکوک

دو مدال کوچک با بندهای قرمز رنگ که از دست راست تاتا مارتینو آویزان شده بود. سرمربی تیم، سه شنبه این هفته در مورد این مدال ها توضیحاتی ارائه داد. مدال ها شامل عکسی از «پدر ایگناسیو» بود، کسی که سالها پیش به روزاریو -شهر زادگاه جراردو مارتینو- نقل مکان کرد. «پدر ایگناسیو» در سریلانکا به دنیا آمد ولی به عنوان یکی از برجسته ترین چهره های مهاجرت کرده به روزاریو محسوب می شود.

کنفرانسهای مطبوعاتی، مصاحبه های فردی و گفتگوهای غیر رسمی از برنامه های روز دوم تور بود.


بقیه را ادامه مطلب بخوانید

Keyhan بازدید : 252 1392/05/16 نظرات (0)

نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور در فوریه سال 1992 در ایالت سائوپائولو در کشور برزیل پا به جهان گشود. پس از تولد، او خانواده اش به سائو ویسنته عزیمت کردند. سپس در سال 2003 آنها به سانتوس برزیل نقل مکان کردند و نیمار در آن سال به تیم سانتوس پیوست.

او در سن 16 سالگی به میزان موفقیتی زیادی دست یافت به طوری که دستمزد او 25000 رئال (واحد پول برزیل) در ماه رسید. او در سن 17 سالگی توانست با بستن قراردادی به تیم اول سانتوس بپیوندد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اولین فصل حرفه ای

در حالی که نیمار تنها 17 سال داشت اولین بازی حرفه ای خود را در سال 2009 تجربه کرد. او در سی دقیقه پایانی بازی به ترکیب تیمش اضافه شد، این بازی را سانتوس 2-1 به سود خودش به پایان رساند. اولین گل نیمار در بازی هفته بعد این تیم با موگی میرین به ثمر رسید.

Keyhan بازدید : 349 1392/05/16 نظرات (0)
بعد از پایان هر روز اردوی بارسا، به سراغ داستان‌ها و ماجراهای جالب تور می‌رویم و اطلاعات مختصری درباره این تور در اختیار شما میگذاریم.

شاید بعضی از این خبر‌ها زمانی‌ که گفته شود چندان مهم به نظر نیایند ولی‌ این داستان‌ها در کنار هم به ما اطلاعاتی از تجربیاتی که بازیکنان بارسا در آن روز کسب کردند به ما می دهد. در اینجا نکات ۱۲ ساعت اول حضور بارسا در بانکوک را با هم مرور می‌کنیم.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
  این اولین بار است که تاتا مارتینو به پایتخت تایلند سفر می‌کند. مربی‌ بارسا توضیح داد که او تا به حال به این کشور سفر نکرده است ولی‌ همراه با تیم ملی‌ آرژانتین در سال 1983 به سنگاپور رفته است. وی همچنین اخیرا همراه با تیم ملی‌ پاراگوئه به کشور‌های هنگ کنگ و ژاپن سفر کرده بود.

بقیه در ادامه مطلب



Keyhan بازدید : 218 1392/05/16 نظرات (0)
پس از روز نخست پر مشغله بارسا در تایلند، اولین تمرین از دو جلسه تمرینی روز سه شنبه با حضور 24 بازیکن برگزار شد.

تمام بازیکنان تیم، به جز جاناتان دوس سانتوس که جداگانه تمرینات ریکاوری خود را پشت سر گذاشت، در این جسه تمرینی حاضر بودند. محل برگزاری تمرین استادیوم ارتش تایلند بود و دمای هوا بسیار مرطوب بود.


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
تیو همراه با گروه

کریستین تیو که جام خوان گمپر را به دلیل آسیب دیدگی عضلانی خود از دست داده بود، در این جلسه تمرینی بدون مشکل با دیگران تمرین کرد. او در تمرین روز دوشنبه تنها در بخشی از مدت تمرین را همراه با دیگر بازیکنان حضور داشت، اما تمام مدت تمرین نخست روز سه شنبه را در کنار دیگر بازیکنان سپری کرد.


این جلسه تمرینی فیزیکی و با هدف آماده سازی برای دیدار تدارکاتی امروز برابر تیم ملی تایلند برگزار شد. بازیکنان تیم دیشب نیز بار دیگر تمرین کردند و امشب برابر تایلند قرار خواهند گرفت.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
تننننننننننننننننننننننننننن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ترکیب بارسا تو این فصل چه طوره؟
    به نظر شما بارسا در این فصل با این خط دفاعی موفق خواهد بود؟
    بنر کلوب
    پشتیبانی
    رایانامه :
    mrezaleo@yahoo.com


    شماره تماس :
    09380343912
    حامیان ما


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1197
  • کل نظرات : 267
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1598
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 526
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 226
  • بازدید ماه : 7,021
  • بازدید سال : 110,901
  • بازدید کلی : 1,509,415
  • کدهای اختصاصی
    hjhj
    رتبه ی گوگل