loading...
کلوب هواداران بارسلونا - آبی اناری
کتیبه


Reza بازدید : 340 1392/04/11 نظرات (0)
گوتزه که به تازگی از بورسیا دورتموند به بایرن مونیخ  پیوسته است می خواهد تا زیر نظر گواردیولا به پیشرفت فوتبال خود ادامه دهد.

گوتزه: مسی الگوی فوتبالی من است

گوتزه در جواب به این سوال گفت:" لیونل مسی برای هر بازیکن الگوی فوتبالی محسوب می شود و من هم شامل این قضیه می شوم."

گوتزه در جواب به این سوال گفت:" لیونل مسی برای هر بازیکن الگوی فوتبالی محسوب می شود و من هم شامل این قضیه می شوم."

گوتزه ادامه داد:" فکر نمی کنم که به خاطر حضور در بایرن فشار خاصی را متحمل شده باشم. در حال حاضر افتخار می کنم که سن ۲۱ سالگی رسیده ام. قبلا زمانی که برای اولین بار مطرح شد که من قصد ترک دورتموند را دارم شرایط خیلی سخت به نظر می رسید ولی حالا همه چیز به حالت عادی برگشته است و تنها هدف من پیشرفت در بایرن مونیخ است."

گوتزه در مورد روابطش با پپ گواردیولا نیز گفت:" اولین جلسه ای که با گواردیولا داشته ام فوق العاده بود. ما در مورد زمان دقیق بازگشت من به میادین صحبت کردیم و قبل از آن هم من فیلم تمرینات گواردیولا را دیدم. او بر کارهای تاکتیکی تاکید بسیار زیادی دارد."

گوتزه در حال حاضر دوران مصدومیت خود را سپری می کند و در حال ریکاوری است.


برچسب ها مسی , لیونل , گوتزه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تننننننننننننننننننننننننننن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ترکیب بارسا تو این فصل چه طوره؟
    به نظر شما بارسا در این فصل با این خط دفاعی موفق خواهد بود؟
    بنر کلوب
    پشتیبانی
    رایانامه :
    mrezaleo@yahoo.com


    شماره تماس :
    09380343912
    حامیان ما


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1197
  • کل نظرات : 267
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1598
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 526
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 6,838
  • بازدید سال : 110,718
  • بازدید کلی : 1,509,232
  • کدهای اختصاصی
    hjhj
    رتبه ی گوگل