loading...
کلوب هواداران بارسلونا - آبی اناری
کتیبه


Reza بازدید : 332 1391/05/23 نظرات (0)
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: تارا تاج / FCBarcelona.ir


قبل از شروع دیدار بارسا و دیناموبخارست، بهترین بازیکن فوتبال تمام دوران رومانی به ستایش از مسی پرداخت.

گئورکی هاجی که در زمین بازی بسیار چالاک و خوش تکنیک بود، در مقابل دوربین هم بسیار آراسته به نظر می رسید. بهترین فوتبالیست تمام دوران رومانی به ستایش و تمجید از لئومسی پرداخت: «خیلی خوشحالم که فرصت یافتم این بازیکن را از نزدیک ببینم. او اشتیاق زیادی برای پیروز شدن و برای بهترین بودن در حین بازی دارد. در بیرون زمین هم فرد بسیار کار درست و متواضعی می باشد. او الگویی برای جوانان است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در بحث پیرامون اینکه کدامیک باید بهترین بازیکن جهان لقب بگیرند، بازیکن سابق آبی و اناری پوشان معتقد بود این عنوان باید به بازیکن آرژانتینی تعلق گیرد: «مسی مانند من چپ پاست. کریستیانو رونالدو بسیار شگفت انگیز است اما من مسی را شایسته این عنوان می دانم».

روزی بسیار مهم برای رومانی

بازیکن سابق بارسا همچنین درمورد اهمیت دیدار اف سی بارسلونا در کشورش گفت و گو کرد: «لالیگا و فدارسیون ورزش کشور برای هیچ مسابقه ای در رومانی برنامه ریزی نمی کنند، این تنها مسابقه ای است که در اینجا برگزار خواهد شد. اهالی اینجا احترام زیادی برای بارسا قائلند».

هاجی در بین صحبت هایش به عظمت باشگاه نیز اشاره کرد: «بارسا بهترین تیم جهان است. سبک فوتبال آنها به گونه ای ست که هر بیننده ای از آن لذت خواهد برد و آنها در تاریخ فوتبال جایگاه عظیمی دارند».

دوران او در بارسا

هاجی از سال 1994 تا 1996 برای اف سی بارسلونا بازی کرد. این بازیکن رومانیایی در مورد دوران خود در بارسا گفت: «من دوستان خوبی در بارسا دارم و از دوسالی که در اینجا سپری کردم خاطرات خوبی در ذهنم به جا باقی مانده است. چیزهای زیادی یاد گرفتم، لحظات بسیار شگفت انگیزی بود اما برای من بسیار مایه تاسف است که نتوانستم با این تیم جامی کسب کنم». هاجی افزود: «من سبک بازی بارسا را دوست دارم و به همین دلیل نیز به آنها پیوستم».

در پایان وی از پپ گواردیولا، هم تیمی سابق خود که در طول چهار سال گذشته هدایت بارسا را بر عهده داشت ، تشکر کرد: «وی نقش تاثیر گذاری در تیم ایفا کرده و نتایجی که با تیم کسب کرده بسیار فوق العاده و باورنکردنی است».
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تننننننننننننننننننننننننننن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ترکیب بارسا تو این فصل چه طوره؟
    به نظر شما بارسا در این فصل با این خط دفاعی موفق خواهد بود؟
    بنر کلوب
    پشتیبانی
    رایانامه :
    mrezaleo@yahoo.com


    شماره تماس :
    09380343912
    حامیان ما


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1197
  • کل نظرات : 267
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1598
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 179
  • بازدید امروز : 799
  • باردید دیروز : 880
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5,583
  • بازدید ماه : 15,764
  • بازدید سال : 119,644
  • بازدید کلی : 1,518,158
  • کدهای اختصاصی
    hjhj
    رتبه ی گوگل