loading...
کلوب هواداران بارسلونا - آبی اناری
کتیبه


Reza بازدید : 366 1391/07/10 نظرات (0)

مربی بارسا در صحبتهایی گفته که بازنشسته شدن مسی با پیراهن بارسا، افتخار بزرگی برای آبی اناری هاست

Tito Vilanova, Barcelona
Getty Images

سایت گل- تیتو ویلانووا،مربی جوان باشگاه بارسلونا روز جمعه و یک روز قبل از بازی تیمش مقابل گرانادا در کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. بارسا در حالی به مصاف گرانادا می رود که در هر 4 دیدار ابتدایی اش به پیروزی رسیده  و با برد مقابل گرانادا به روند 100% بردش ادامه می دهد و آنها کم کم باید خود را برای بازی با رئال آماده کنند. تیتو دراین باره گفت:« از الان درباره رئال صحبت کردن بی معنی است . عجله ای درکار نیست.آرام باشید.»

متن صحبت های تیتو را دراینجا بخوانید:

بارترا و سانگ:اگر مارک در تیم اصلی است، به این خاطر است که شرایط ایده آل برای بازی کردن را داراست.او برای تیم بازی خواهد کرد. درمورد الکس سانگ هم باید بگویم که ما در بازار تابستانی به بازیکنی نیاز داشتیم که بتواند چه درمرکز و چه در جناحین بازی کند و سانگ این شرایط را داشت. اوبه اندکی زمان نیاز دارد تا با تیم تطبیق پیدا کند؛ ولی اگر ما او را خریدیم، به این خاطر بود که در سطح بالایی است. مارک هم که با اتکا به توانایی ها و ارزش های فردی اش به تیم اصلی رسیده.


مصدومیت ها:
 زمانی که تمام بازیکنان درتیم هستند، من با خیال راحت تری کار را دنبال می کنم ولی

 این مصدومیت ها برای تمام تیم ها پیش می آید و ما هم می دانستیم که چنین روزهایی برایمان به وجود 

خواهند آمد. باید با شرایط تطبیق پیدا کنیم.

قرارداد ابدی برای مسی: مسی بهترین بازیکن  کنونی دنیاست و به نظرمن که بهترین بازیکن تاریخ دنیاست و این برای ما بسیار شادی آفرین خواهد بود که او فوتبالش را اینجا شروع و به پایان برساند. من از قراردادهای تیم زیاد مطلع نیستم ولی امیدوارم که همچنان از حضور او لذت ببریم.من از فکر اینکه دیگر یک چنین بازیکنی را اینجا نبینیم، می ترسم. او درحال حاضر و در تاریخ دنیای فوتبال بهترین است.

گرانادا:من نگران شرایط تیم برای برد دراین بازی هستم. پارسال در مصاف هایمان با گرانادا کار خیلی سختی داشتیم. الان آنکلا در این تیم است. من عملکرد این تیم را دیده ام و واقعا نگران بازی با گرانادا هستم. آنها خیلی خوب بازی می کنند. آنها بسیار منسجمند و در مصاف با حریف خوب ظاهر می شوند. آنها خیلی خوب استراتژی شان را در زمین پیاده می کنند. باید به یاد داشت آنکلا از دسته دوم آمده و این ها، بیشتر از تیم های دسته اول (رقابت های اصلی لالیگا) تلاش می کنند.

داوید ویا: او آماده است تا در ترکیب ثابت به میدان برود. ولی دراین باره هنوز تصمیم نگرفته ام. شرایط اینیستا هم بایدبررسی شود. سخت است بتوان برای مصدومیت های عضلانی زمان مشخصی تعیین کرد

ماجراهای سسک: اگر بحث و ماجرایی درمیان است، من بی اطلاعم. سسک بازیهای خوبی را انجام داده. اگر او لازم باشد در پست خاصی بازی کند، می کند.قطعا باید بهبود یابد، هیچ فوتبالیست و اصلا هیچ انسانی نیست که نتواند بهتر شود

پیکه و پویول:من فقط به بازی با گرانادا فکر می کنم باید ببینیم که سه امتیاز این بازی به چه ترتیب می شود. این یک بازی معمولی نیست. درمورد بازیکنان مصدوم نمی توان ریسک کرد؛چون ممکن است دوباره مصدوم شوند. دست کم تا زمانی که من مربی باشم، اوضاع این گونه است. سلامت بازیکن مهمتر از هر بازی ای است.

الکسیس: شیوه بازی بارسلونا خاص و ویژه است و اصلا آسان نیست ولی الکسیس پارسال هم فصل خوبی را با بارسا پشت سرگذاشت. او لحظات خوب زیادی داشت.هرچند که مصدومیت ها خیلی او را اذیت کردند. او در آینده هم عملکرد خوبی خواهد داشت. او یک بازیکن جوان است

نتایج خوب ولی قابل بهبود: اما و اگرها و خود انتقادی، چیزهایی است که باید از خودم بپرسم . این حرف ها را اینجا نمی گویم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تننننننننننننننننننننننننننن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ترکیب بارسا تو این فصل چه طوره؟
    به نظر شما بارسا در این فصل با این خط دفاعی موفق خواهد بود؟
    بنر کلوب
    پشتیبانی
    رایانامه :
    mrezaleo@yahoo.com


    شماره تماس :
    09380343912
    حامیان ما


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1197
  • کل نظرات : 267
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1598
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 179
  • بازدید امروز : 970
  • باردید دیروز : 880
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5,754
  • بازدید ماه : 15,935
  • بازدید سال : 119,815
  • بازدید کلی : 1,518,329
  • کدهای اختصاصی
    hjhj
    رتبه ی گوگل