loading...
کلوب هواداران بارسلونا - آبی اناری
کتیبه


Reza بازدید : 331 1391/07/15 نظرات (0)
ایا این حقیقت داره که وقتی به پیکه لگد میزدین اون همیشه می ایستادو دفاع میکرد؟؟؟بله. اون همین الانشم از هممون قد بلند تره و ما خیلی کوتاهیم...به همین خاطر او همیشه در مقابلمون می ایستاد!
پس ایا این درسته که شما تصمیم گرفتین همه با هم پدر شید تا به پارک برید؟؟؟
نه....در حال حاضر پیکه ، پدرو ، ویا و والدز هم قراره بچه دار بشن.... این یه نشانه ست برای اینکه ما هم داریم بزرگ میشیم و این با خودش مسئولیتی به همراه داره.....یه مسئولیت زیبا.



دیده شده که تو هیچ وقت از زدن یک گل در بازی راضی نیستی...میشه اینطور تصور کرد که برای خانوادت هم به یک فرزند رضایت ندی؟ ایا میخوای که سه برابرش کنی؟؟؟
نه....راستش نمیدونم....هرچی بیشتر بهتر!!!
چیزه دیگه ای که خیلی برای ما شگفت انگیزه اینه که خیلی سخت میشه توی مسابقات تورو به زمین انداخت و تو هیچ وقت شیرجه نمیری!!!(تظاهر به افتادن)
این یکی دیگر از اون چیزایه که از دوران کودکیم باقی مونده....این همیشه همین طور بود....من همیشه سعی دارم که بازی رو تموم کنم....نمیدونم....من هرگز شیرجه نرفتم....یعنی هیچ وقت سعی نکردم که این کارو کنم.
اینطور میگن که تو تنها بازیکنی در اکادمی جوانان بودی که هیچ وقت سعی نکردن که کاری رو برات تصحیح کنن و همیشه به تواناییات احترام گذاشتن.
گاهی اوقات اونا منو تصحیح میکردن اما من به خاطر ندارم....اونا به روش بازی من احترام میزاشتن... هرچند که فلسفه انها ایستادن و پاس دادن است!اما من توپ رو به هیچ کس نمیدادم...خیلی وقتا اونا به من میگفتن که اجازه بده تا توپ حرکت خودشو انجام بده تا اینکه اونا فهمیدن من نمیتونم اینکارو انجام بدم پس اجازه دادن تا کاره خودمو انجام بدم.اما کم کم من سعی کردم که پاس بدم اما اوایل اصلا پاسی در کار نبود.
میگن که تو زمین مسابقه تو خیلی حرف میزنی..همین طوره؟؟؟
 نه من کلا ادم کم حرفیم(با خنده)
اما نظر رقبات کاملا عکس اینه!!!
اوه....من با بازیکنای حریف خیلی بیشتر صحبت میکنم اما با هم تیمی هام تنها چیزی که نیاز دارم اینه که به چشمای هم نگاه کنیم چون ما مدت زیادیه که با هم بازی میکنیم.
خیلی خوب در مورد دعوات با ویا چه توضیحی داری؟؟؟ایا شما یه رختکن بی نظیر واسه دعوا گرفتن ندارین؟؟؟؟

من مدام دارم میگم که بیخودی دنبال سوژه نگردین در حالی که هیچ مشکلی وجود نداره...بهتره که یه جای دیگه دنبال سوژه بگردین...اینجا هیچی وجود نداره....اره ما یه رختکن فوق العده و تماشایی داریم که برای جنبه های ورزشی استفاده میشه.....شما اصلا نمیدونین که ما چه لحظات محشری رو با هم تجربه کردیم....و بعد از این همه مدت این درست نیست که همه چیز زیر سوال بره.



ایا این روابط بهترین ویزگی تیمتونه؟؟؟
نه...بهترین چیز درباره ی این تیم اینه که ما به زمین میریم تا بازیمونو انجام بدیم درست به همون روشی که توی 5 سال گذشته انجام دادیم...اینکه ما تقریبا همیشه صاحب توپ هستیم.این بهترین ویژگیمونه....و از همه مهمتر بهترین چیز راجب این تیم جاه طلبی و عطشیه که برای بردن تموم عناوین داریم. بعد از تموم پیروزی هامون وقتی یه بازی رو حتی توی تمرینات میبازیم ناراحت میشیم.پس بهتر چیز جاه طلبی ماست.
این همون راهیه که پپ به شما نشون داد؟؟؟
بله..پپ راه رو به ما نشون داد و ما اون رو دنبال کردیم...او کسی بود که ما رو به سمت بازی با ابتکار عمل فرستاد...او متقاعدمون کرد که با بازی با این روش همیشه برنده خواهیم بود....این تماشایی بود....فراتر از اونچه که او به عنوان یه مربی میدونه او توی انالیز کردن بازی ها و اماده شدن برای هربازی یک پدیده است....من فک نمیکنم دیگه هرگز مربی مثل اون به وجود بیاد.
ریکارد اولیش بود....ایا هنوز به خاطر بازی نکردن در فینال پاریس عصبانی هستی؟؟؟
من عملا همه چیزم رو مدیون او هستم....اون اولین کسی بود که به من اعتماد کرد... او کار حرفه ای من رو وقتی خیلی جوون بودم اغاز کرد چون میدونست که چطور باید قدم به قدم وارد راه شم....اون میدونست که من کی باید از زمین خارج شم هرچند که من این خروج رو دوست نداشتم....و من بعدها به تصمیم درست اون پی بردم..همه ی اتفاقاتی که بعد از اون شب واسم افتاد رو ممنون اونم.


 اولین گلت با مادرید رو با ریکارد به ثمر رسوندی...درسته؟؟؟
اون واقعا تماشایی بود...ما اخرین دقیقه رو پشت سر میذاشتیم و اون گل خیلی برامون کارساز بود...کمی بعد گل دیگه ای هم زدیم اما اره...اونا خیلی بدشانس بودن.

بیشتر از همه کدوم بازی مقابل مادرید رو به خاطر داری؟؟؟
من تموم بازی هایی رو که ما بردیم به خاطر دارم....پیروزی در مقابل مادرید زیبا ترین چیزه....اونا یه تیم بزرگند.
و همین طور گل زدن به کاسیاس ایا تو این کارو دوست داری یا نه؟؟؟

بله کاملا همین طوره.....من خوش شانس بودم که تونستم توی اخرین الکلاسیکو گل بزنم و امیدوارم که بتونم این روال رو ادامه بدم....ایکر یک دروازه بان فوق العادست.یکی از بهترین ها.....من گل های زیادی به او زدم اما او خیلی خیلی بیشتر از تعداد گل ها توپ هامو دفع کرده.اون خیلی خوبه...خیلی سریعه.
ایا بازی در مقابل رئال مورینیو به نسبت سختر است؟؟؟

هر بازی متفاوته....اونا همیشه سختکوشن...بازی در مقابل مادرید به این دلیل برام مهمه که بازیکنانشون بسیار با استعدادند و این کارو سخت میکنه. اما بازی ها الان سختتر شدن....ما موفق شدیم در مقابل گرانادا گل زنی کنیم تا دقیقه ی 85....تقریبا در مقابل اسپارتاک باخته بودیم....هر بار این سخت تر میشه. ما میخوایم که حمله کنیم و اونا با تمام وجودشون دفاع میکنن...ما مدت زیادیه که این مدلی بازی کردیم.....و حریف دیرینه این موضوع رو میدونه و از نقاط ضعفمون استفاده میکنه....اگه خوش شانس باشن و به ضدحمله ای دست بزنن که والدز نتونه ازش جون سالم به در کنه همه چیز برامون پیچیده تر میشه....و این اوضاع بدتر و بدتر و پیچده و پیچیده تر میکنه.

تو چه چیز رئال رو تحسین میکنی؟؟؟؟

من دوست دارم که توی برنابئو بازی کنم...این یک کلابه با تاریخی عظیم.
و چه چیز تیم مورینیو رو تحسین میکنی؟؟؟؟
رئال ، شما رو با ضد حمله هاش تارومار میکنه.این تیم فوروارد های بسیار سریعی داره که ضد حمله هاشون فقط 5 ثانیه طول میکشه و بعد گل میخوری.
اونا نیاز نیست تا عالی بازی کنن تا بتونن 3 تا گل بزنن...اونا تعداد زیادی موقعیت گل رو فقط به خاطر بازیکناشون به دست میارن که واقعا عالی هستن....من خوش شانسم که هیگواین و دی ماریا رو خیلی خوب میشناسم...

نظرت راجب مورینیو چیه؟؟؟
من نمیتونم چیزی بگم!!! من اونو نمیشناسم...هیچ وقت باهاش حرف نزدم و فقط میتونم در مورد عنواینی که او به دست اورده صحبت کنم که اتفاقا تعدادشون خیلی هم زیاده.میدونم که بازیکناش خیلی دوسش دارن ولی من اونو نمیشناسم.


مورینیو میگه که بازی بارسا کسل کننده ست و تیم ملی اسپانیا هم دفاعی بازی میکنه!(ارواح شکم مورینیو و اجدادش)
واقعا اینطور گفته؟؟؟
بله او اینو توی مراسم مربیان یوفا گفت!!!که: اونها با 4 دفاع و شش هافبک بازی میکنند و این یک فوتبال تهاجمی نیست!این خسته کننده ست و مردم با دیدن بازیهاشون کسل میشن!!!(اره خوب راست گفته اونقد کسل میشیم که ساعت 2 شب به خاطر جیغی که کشیدیم فحش پیچمون میکنن!)
تیم ملی اسپانیا تقریبا روش مشابهی با ما رو برای بازی داره....شما نمیتونی توپ رو ازشون بگیری...و به عنوان یه بازیکن این خوبه که باهاشون هم بازی بشی....من در مقابل اسپانیا بازی کردم و مدام دنبالشون دویدم تا توپ رو ازشون بگیرم اما موفق نشدم....در مادرید هم این اتفاق می افتد.
تو ارژانتین اوضاع جوره دیگه ای ست اما من هرگز اونقد که در بازی هام مقابل اسپانیا بدون توپ میدوم در هیچ بازی ندویدم.
ایا تو قبل از اینکه یک بار برای تیم پسران کهنه ی نیوئل بازی کنی بازنشسته خواهی شد؟؟؟
اوه...نمیدونم.من همیشه گفتم که عاشق اینم که در ارژانتین بازی کنم به خاطر مردمی که به عشق فوتبال اونجا زندگی میکنن. این رویای من قبل از اومدن به بارسا بود که برای پریمرا بازی کنم....این یکی از چیز هایست که در لیست کارهایی که باید انجام دهم جای دارد. اما نمیدونم....یه راه خیلی طولانی تا اونجا در پیش دارم.
ایا این اواخر چیزی وجود داشته که تو درباره ی فوتبال دوست داشته باشی؟
دیدن بچه هایی که توی اکادمی جوانان تمرین میکنن.من هربار که اونارو میبینم شگفت زده میشم و یادم میاد که بارسا چطور کار میکنه....اونا خیلی کوچیکن و با این حال اونطور بازی میکن.تو به جاهای متفاوتی میری ولی اونا این کارو نمیکنن...فقط اینجان.....به همین دلیل که من دست از نگاه کردن به بچه ها ور نمیدارم....من دوستشون دارم.
یه روزنامه نگار ایتالیایی یه بار بعد از مصاحبه اش با تو گفت:" تو برای همه چی اماده ای...تو سعی میکنی که بدونی اون به چه مسیری میره....که چی میخواد تو احساس امادگی میکنی و در پایان او همیشه از تو عقب تره.
من همیشه چیزی رو میگم که بهش فکر میکنم....اما احساس نمیکنم که لازم باشه خودمو به دردسر بندازم....من به دردسر و مشکل علاقه ای ندارم. این نه طرز تفکرمه و نه استایلم.

اخرین سوال اینکه: تو غلغلکی هستی؟؟؟
نه من غلغلکی نیستم.



منبع:دوکسی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تننننننننننننننننننننننننننن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ترکیب بارسا تو این فصل چه طوره؟
    به نظر شما بارسا در این فصل با این خط دفاعی موفق خواهد بود؟
    بنر کلوب
    پشتیبانی
    رایانامه :
    mrezaleo@yahoo.com


    شماره تماس :
    09380343912
    حامیان ما


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1197
  • کل نظرات : 267
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1598
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 179
  • بازدید امروز : 749
  • باردید دیروز : 880
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5,533
  • بازدید ماه : 15,714
  • بازدید سال : 119,594
  • بازدید کلی : 1,518,108
  • کدهای اختصاصی
    hjhj
    رتبه ی گوگل