loading...
کلوب هواداران بارسلونا - آبی اناری
کتیبه


Reza بازدید : 299 1391/07/21 نظرات (0)


مسی در پشت میکروفون رادیو فاکس اسپورت اومد و در مورد شور و شوقش برای پدر شدن و همین طور وضعیت فعلی تیم ملی آرژانتین و بارسای تیتو ویلانووا صحبت کرد.


Messi reconoció la ilusión que le produce su futura paternidad

مسی نتونست اشتیاق خودش برای پدر شدن رو قایم کنه و گفت:" من از خدا برای همه چیز هایی که به من داده سپاس گذارم. من نمیتوانم برای بودن با پسرم صبر کنم."

مسی همین طور گفت:" من حدث میزنم پسرم یک هوادار بارسا باشد....  مطمئنم."

در مورد تیم بارسا گفت:" چهارسالی که با پپ بودیم زمانی بود که ما همه جام ها را بردیم و همه متوجه نبود او هستند." در مورد تیتو:" با تیتو ما با همان شور و شوق برای بردن عناوین ادامه خواهیم داد."

مسی از نتایج خوب آرژانتین هم خوشحاله اما فراموش نکرد که رسیدن به اینجا با دشواری هایی همراه بود:" من در مرحله انتخابی به خلطر نتایج بسیار ناراحت شدم." اوا اضافه کرد:" حالا که ما همه را برده ایم همه چیز آسان تر شده."

" من همیشه از آمدن و بازی کردن با آرژانتین بسیار لذت میبرم. ما به عنوان یک گروه قوی تر شده ایم و هنوز هم داریم میشویم."

مسی همچنین فالکائو رو هم ستایش کرد و گفت که او بازیکن"عالی" است.

"خانواده اکنون برای کودکمان هدیه آورده اند. ما بعداً به او یک توپ میدهیم. من مطمئنم که او یک هوادار بارسا خواهد بود. من از خداوند برای همه چیز هایی که به من داده تشکر کنم.... من نمیتوانم صبر کنم تا پسرم را در آغوش بگیرم."

" من احساس اضطراب میکنم که اینجا (آرژانتین) هستم، چون تیاگو اکنون میتواند هر لحظه ای به دنیا بیاید. همه ما اکنون بسیار مشتاق هستیم، خانواده ام، همسرم، اما در عین حال ما بسیار آرامیم و از خدا متشکریم چره که همه چیز به خوبی پیش میرود. این یک مسئولیت زیبا است، من منتظر این لحظه هستم."

برچسب ها مصاحبه ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تننننننننننننننننننننننننننن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ترکیب بارسا تو این فصل چه طوره؟
    به نظر شما بارسا در این فصل با این خط دفاعی موفق خواهد بود؟
    بنر کلوب
    پشتیبانی
    رایانامه :
    mrezaleo@yahoo.com


    شماره تماس :
    09380343912
    حامیان ما


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1197
  • کل نظرات : 267
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1598
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 179
  • بازدید امروز : 495
  • باردید دیروز : 880
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5,279
  • بازدید ماه : 15,460
  • بازدید سال : 119,340
  • بازدید کلی : 1,517,854
  • کدهای اختصاصی
    hjhj
    رتبه ی گوگل