loading...
کلوب هواداران بارسلونا - آبی اناری
کتیبه


Reza بازدید : 406 1391/08/16 نظرات (1)

ستاره برزیلی در صحبت هایی اعلام کرده که رویایش بازی کردن در اروپاست

 ولی برای هر کاری، زمان مناسب باید از راه برسد


نیمار: فقط اگر مسی به سانتوس بیاید،می توانیم درکنار هم بازی کنیم


نیمار در ادامه صحبت هایش درمورد حال و آینده نزدیکش صحبت کرد و گفت:« من هیچ چیزی راجع به بارسلونا نمی دانم. بعضی ها مرا در بارسلونا می بینند وروز بعد در مادرید. ولی من تا سال 2014 با سانتوس قرارداد دارم و این تنها واقعیت کنونی من است. رویای من بازی کردن در اروپاست ولی برای هر کاری زمان مناسبی وجود دارد.»

رونالدو و مسی دو بازیکنی هستند که نیمار دوست دارد تا درکنارشان بازی کند و در صحبت هایی به تمجید از مسی پرداخته:« دوست دارم تا درکنار هردویشان بازی کنم. آنچه من دوست دارم این است که مسی به همین درخشش اش با توپ ادامه دهد. من واقعا یکی از طرفداران فوتبال هستم و از همین رو طرفدار مسی هم هستم. کارنامه ورزشی او، الگوی فوق العاده ای است و صفت مناسبی برای تشریح و توصیف بازی مسی وجود ندارد.»

نیمار با درخشش در سانتوس گام در مسیر پله می گذارد ولی دوست ندارد که چنین مقایسه هایی انجام گیرد:« پله یک افسانه است. از آن دسته افرادی که هر 5هزار سال یکبار به دنیا می آیند.من از اینکه مرا با پله مقایسه می کنند احساس خوشبختی می کنم ولی این مقایسه ها شدنی نیست. او بزرگترین بازیکن دنیای فوتبال است.»


برچسب ها نیمار , مسی , لیونل , بازی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تننننننننننننننننننننننننننن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ترکیب بارسا تو این فصل چه طوره؟
    به نظر شما بارسا در این فصل با این خط دفاعی موفق خواهد بود؟
    بنر کلوب
    پشتیبانی
    رایانامه :
    mrezaleo@yahoo.com


    شماره تماس :
    09380343912
    حامیان ما


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1197
  • کل نظرات : 267
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1598
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 771
  • باردید دیروز : 518
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,675
  • بازدید ماه : 14,856
  • بازدید سال : 118,736
  • بازدید کلی : 1,517,250
  • کدهای اختصاصی
    hjhj
    رتبه ی گوگل