loading...
کلوب هواداران بارسلونا - آبی اناری
کتیبه


Reza بازدید : 689 1391/07/12 نظرات (0)

پابلو آیمار! بازیکنی که مسی در موردش گفت:
" آیمار الگوی من هست و همیشه خواهد بود. من نحوه بازیش رو خیلی دوست دارم و امیدوارم که بتونیم مدت زیادی رو در تیم ملی با هم باشیم "

آیمار هم در جواب گفت:
" اینکه بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان اینجوری ازت تعریف کنه، خیلی خیلی لذت بخشه "

آیمار الان 32 سالشه و تو بنفیکا بازی میکنه. بازیاش تو والنسیا رو کم و بیش یادمه، فک کنم زمانی بود که این تیم 2 بار به فینال لیگ قهرمانان رسید. موقعی که تو والنسیا بود، مسی وقتی جلوش بازی کرد آخر بازی پیرهنش رو گرفت!

پارسال بازیش تو 1/4 نهایی مقابل چلسی رو هم دیدم هنوز خوش استیل و هنرمندانه بازی میکنه، حیف که سنش زیاده و برای تیم ملی کمی پیر به نظر میرسه ولی بنظر من در نبود هافبک بازیساز تو تیم ملی میتونه هنوزم میتونه خیلی مفید باشه


 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تننننننننننننننننننننننننننن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ترکیب بارسا تو این فصل چه طوره؟
    به نظر شما بارسا در این فصل با این خط دفاعی موفق خواهد بود؟
    بنر کلوب
    پشتیبانی
    رایانامه :
    mrezaleo@yahoo.com


    شماره تماس :
    09380343912
    حامیان ما


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1197
  • کل نظرات : 267
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1598
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 179
  • بازدید امروز : 941
  • باردید دیروز : 880
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5,725
  • بازدید ماه : 15,906
  • بازدید سال : 119,786
  • بازدید کلی : 1,518,300
  • کدهای اختصاصی
    hjhj
    رتبه ی گوگل